Jobb och bio

När jag kom hem från jobbet var jag så trött att ögonlocken knappt kunde hållas uppe, men efter lite middag och trailern för The Proposal så bestämde jag och syrran oss för att gå på den sena bion, and so we did...grymt vilken rolig och härlig film.. jag ska definitvt se den igen =) och igen hahahaha, jag och syrran satt och suckade både för att det är sådant där man drömmer om att känna och även sucka för att sannolikheten att få känna så inte är så stor, men otroligt underhållande tyckte vi att den var... föresten att gå på bio är tydligen en pargrej nu för tiden, tror jag och syrran var de enda som inte kom med pojkvänner, kände man sig inte ensam innan så gjorde man det senare....

Ska snart lägga mig och sova för så trevlig är jag, men ska upp och jobba imorgon, får dock lite sovmorgon vilket jag ska utnyttja till max, men blir nog rätt lugnt på jobbet, ska jobba med Pernilla och det funkar ju megabra =)
Nu kom Diva och vill gosa, min lilla kisse på prärien, hon ser faktiskt ut att ha en sådan där hatt eller mössa de har i den serien, hon är söt min lilla tokstolla, i vecka kvar sen får jag ta av henne tratten, vad lycklig hon ska bli min lillbebis...

Hoppas ni alla där ute haft en bra dag! Och sov gott!


Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag saju vi skulle höras :) Jag hittade dej.Gu vad jag är duktig..hehe Jamen kul jobba märej idag! todelohoo

2009-07-05 @ 16:55:40
URL: http://pumzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0