Längtar tills denna arbetsvecka är slut...

Har fått en jobbig arbetsvecka och vill bara att den ska ta slut, missar båda mötena denna vecka och det känns inte alls bra... mitt ena jobb som personlig assistent krånglar med arbetstider och mina måste ändras så klart så jag missar lördagsmöte, blir så sur när man redan planerat för att få allt att gå så smidigt som möjligt.. men det är bara att gilla läget, ska ändå sluta på personliga assistent jobbet efter helgen, känner att jag är inte rätt person på rätt plats, jag trivs inte där och då ska man inte stanna för då gör man inget bra jobb.... så mitt beslut känns rätt, får hoppas på att få hoppa in då och då på Granlunda istället för där trivs jag som fisken i vattnet, det är verkligen en bra arbetsplats och jag trivs med det jag gör där....

Nu ska jag försöka sova några timmar, ska ju jobba nätter i 2 dagar nu, får skriva mer när jag har tid och ork!!!

See ya, but don´t wanna be ya!!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

lycka till! du är en duktig jobbkämpe.



kram kram.

2009-07-22 @ 22:09:29
URL: http://patchoulie.blogspot.com
Postat av: Lottis

Hej mosters gounge!

Du är sååå väldans duktig!Glöm inte bort din hälsa oxså!

Jag älskar dig!

Puss o kram

2009-07-23 @ 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0