Min lediga dag!!!!

Idag är jag ledig efter att ha jobbat 12 dagar i sträck, har ju gått bra men har längtat efter att få sova ut, vilket jag gjort idag, har sovit länge =), ska förbereda inför mötet, göra iordning mig och promenera upp, ska bli skönt med andlig föda, har ju missat en del möten, men har bara 1 månad kvar på mitt arbetsschema, lite svårt att ändra tider så det ska funka att gå på alla mötena, men nu ser situationen ut som den gör och får göra det bästa av den helt enkelt!

Ikväll är det tacoparty med familjen, ska bli mysigt, ska se om syrran tänkte vara hemma så kunde vi spela lite monster rumble =) vi körde lite singstar igår kväll men sen skulle hon iväg på fest så då fick jag sjunga själv *skrattar* men det gick ju bra det med...

Har beställt hos tandläkaren, är grymt nervös, dels för att jag har tandläkarskräck och dels för att de ska kolla om de kan göra något åt mina tänder sedan jag svimmade och slog tänderna i asfalten, vet inte vad det finns för alternativ och vilket det en kan tänkas bli kommer det bli svindyrt :S men jag vill inte gå så här heller, mår dåligt av det, först har man gått med tandställning i tonåren och fått raka tänder och blivit nöjd med leendet, sen ska man gå och svimma och skrapa sönder delar av dem..nej nåt måste ju kunna göras iaf...får vänta och se, har ju inte tid förens den 13:e augusti....

Diva lillhjärtat är lycklig, hon har fått av sig tratten, och från och med imorgon får hon gå ut, det gör mig glad, har lidit med henne när hon gått krypande runt och skämts och krockat med väggar och möbler hela tiden...

Måste fixa lite lunch nu... ha en fin lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0