Stolt trots fördomar

Hör att det snackas mycket om mitt val att leva, undrar ni något så fråga mig istället eller fortsätt ha era fördomar, det kommer inte förändra det faktum att det är så här jag tror, det är just det detta val som gör mig lycklig och så jag kommer att fortsätta leva, jag har levt på så många andra sätt men det är endast detta som gör mig riktigt lycklig inuti, jag är stolt över att vara den jag är idag, stolt över det liv jag valt att leva, stolt över att få vara en del av detta, det kan ingen ta ifrån mig... jag är inte hjäntvättad, jag har gjort ett underbart val och skulle göra det om och om igen.... då var det sagt!!

Är trött, har jobbat 33 h i sträck, blev att jag satt vak åt en tant, ingen ska behöva dö ensam, men jag är helt slut nu, så ska snart i säng, hoppas på att vakna upp till en ny dag och att jag gör den dagen till det bästa man kan göra med den!!!
Just ja måste skicka lite bilder på en köpares kissemiss, får inte glömma... ja har inte så mycket mer att säga idag..ska bli kul att jobba med Pernilla imorgon =)

Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Tiina

You go girl! Det är fasiken starkt av dig att stå för den du är och för det du väljer att tro på! Girlpower!

2009-07-13 @ 20:20:37
URL: http://einsteintiina.blogspot.com
Postat av: kyckling

Jag är så otroligt stolt över dej. Du är stark och frän som vågar stå för vad du tror på, det kan INGEN ta ifrån dej. Jag tror nog det är dom som klagar och gnäller som inte mår så bra. Jag älskar dej iaf och är så stolt.

2009-07-17 @ 15:08:00
Postat av: Diana

Hej på dig fröken.

Du och jag har inte pratat sen jag satte min fot på föreningen i Sundsvall en vinter.. Förra året tror jag. Hoppas du minns mig, vi bowlade iaf med min familj :P höhö



Nu är det ändå så att jag blev så otroligt nyfiken att jag kände det nödvändigt att ta mig den här tiden och kladda ner frågan; Vad är ditt livsval som har gett människor tillfälle att skvallra om dig? Och att bli stolta över dig.



//Seriously curious

2009-08-01 @ 19:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0