Uppfriskande bad

tog ett varmt skönt bad när jag kom hem från jobbet, så underbart, provade en ny inpackning till håret med, den luktar så gott att jag vill lukta på mitt eget hår hela tiden =) *skrattar* .... Lillmadde ska sova här, så kommer inte sova ensam, imorse vaknade jag av att ha en katt som låg tätt emot rumpan, syrrans hund uppe vid huvudet och syrran bakom hunden, det kallar jag härlig familj, de kommer smygande om natten, man går och lägger sig ensam men vaknar med flera snusande personer :D bara gulligt, har inga problem med det alls!!!

" I am in love with a fairytale...."

Nu ska jag hoppa i säng, ska jobba långpass imorgon, nu ska jag lägga mig och pussa på diva som häckar i min säng med tratten, huga stackars lilljänta min, men på söndag ryker tratten och jag kommer ha världens lyckligaste kissemiss...

Ha en skön sömn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0