Hur kan jag någonsin glömma dig...

Dumma databordet som sabbade min stackars lilla tumme var ändå värt besväret, det så fint, så charmigt och för att nämna det viktigaste, stabilt... hittade igen MÅNGA gamla härliga låtar på Spotify med mina sk "Idoler" som tonåring..Arvingarna...jo ni hörde rätt =) still love them.... nostalgi kanske...

nu får ni höra en liten bit, känn er in i dansbandsgunget och häng med "... Hur kan jag någonsin glömma dig? du finns här för alltid inom mig, du får förlåta att jag blir sån här, men jag är kär i dig......"
ojoj vad glad jag blir...

Idag var jag först ut i tjänst med Nicole, sen blev det mellanlandning för middag, sen var det ju möte, kretsparet är ju här och Leif hade grymt bra tal, mycket skratt...fick skjuts av Sanna till mötet, hon bara strålade så när vi klev ur bilen skulle jag "spana" in henne igen och blev ofokuserad på mina steg så jag snubblade till i gruset, jag ramlade inte dock. :D

Ja nu blir det snart sängen för ska upp och jobba imorgon, så sov gott!!

Kommentarer
Postat av: sannaninaninana

hahaa, vad söt du är! "hon bara strålade". va! hörrö ja bli alles gla. kram!

2009-06-11 @ 17:34:57
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0