kan inte jag bara få bli frisk? har inte tid med att vara sjuk!!!

Är fortfarande sjuk, men det känns som det börjar att gå åt rätt håll iaf, hoppas verkligen att det är så, man blir ju frustrerad över allt man missar när man bara kan ligga och vara ynklig och tycka synd om sig själv... tur att jag inte haft jobb heller som jag måste boka av, börjar inte mitt sommarschema förens på midsommardagen, så jag hinner nog bli frisk..men vill bli bra innan, vill vara med på förberedelsen på Nordichallen på fredag, så jag kämpar med att kurera mig intensivt...

Min lillasyster har börjat på sitt sommarjobb, hon verkar stormtrivas och har redan blivit alla barnens favoritfröken, vad underbart att få sommarjobba på ett dagis, min söta lillasyster var lite trött under första dagen på jobbet, så jag tror det var när de låg och lyssnade på sagor så somnade hon till :D ingen hann se det dock...  gulligt, och kul att hon fick jobb i sommar, hon var orolig att inte få något eftersom så många ungdomar söker sommarjobb....

Mamma och funderar att gå på dansgalan på Nordichallen i september, skulle vara grymt kul när flera av våra favoriter kommer dit, vi ska klura vidare på det där och i så fall komma till skott med att köpa biljetter =) någon som ska med? *skrattar* Mormor skulle ha levt så hade hon hakat på hur snabbt som helst och vi skulle kunna dansa hon och jag... när hon var frisk så sa hon ofta att hon hörde hur dansskorna steppade ut i hallen :D då var det dags för henne att ta en sväng om på krogen... saknar min lilla mormor <3 huga vad tomt det är efter att förlorat Mommo,Moffa och Jimmy...


"Det här är en sång, en sång till alla dom, som aldrig vill ge upp, som vågar börja om på nytt igen, det faller ett regn och allting är så lugnt på vägen hem, här går fler än jag på de ensammas promenad...."

Mamma och ska studera lite senare eftersom både hon och jag missade lördagsmötet, ska gå igenom det studiet tillsammans, skönt för jag har missat 3 möten med ikväll, känns ju inte alls bra men jag kan hjälpa att jag är sjuk, inget man vill eller planerar in... det är bara ta tag i allt nu när man blir frisk...

Ha en fin tisdag!!!!




Kommentarer
Postat av: sanna

jag vill följa med på dansgalan! om det inte är alltför dyrt. :)

2009-06-18 @ 21:50:04
URL: http://patchoulie.blogspot.com
Postat av: malin

haha,jag somnade en gång när jag skulle ligga me barnen för att sova middag=) så en arbetskollega kom o väckte mig efter ett bra tag när de börja fundera var jag tatt vägen;-) men efter lunch o man lägger sig i ett mörkt rum e det lätt hänt=) hoppas du blitt frisk o kan jobba=) jag e LIVRÄDD att få magsjuka till imorgon så jag inte kan jobba.....Alicia har det=/

2009-06-21 @ 20:24:34
URL: http://mallanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0