Livet känns fantastiskt

Har nyss varit med om en underbar sammankomst, har haft med mig min kära moster som såg helt överlycklig över att vara "tillbaka", helt underbart att hon var med hela helgen, kändes så sorgligt att den gick så fort helgen och att helt plötsligt var sammankomsten över, men den har gett så otroligt mycket, vilka gåvor vi får från Jehova, och mäktigt att se och höra allt, längtar redan till nästa sammankomst!!!

Båda mina mostrar har varit på besök och lillkiusinen så klart, vi har sjungit singstar och provat buzz sportquiz men det var inge kul, kunde typ inte en enda sportfråga :S lamt av mig men det har aldrig riktigt intresserat mig sånt där :D
Jobbar mycket också så det blir svårt att hinna med vad och andra roliga saker, har ju varit sjuk ganska länge med så där tappad ejag en hel vecka när jag faktiskt var utan jobb..men men..så kan det vara!!!

Ska snart ner i säng, ska upp tidigt och jobba! Det är ingen dans på rosor att jobba i denna värme, svetten lackar ju om en, men alla går ju runt och är typ klibbig, ja förutom de som får ligga på stranden och kunna svalka sig...
Näe nu ska jag pussa gangstren godnatt och bäddda rent, sen är det hög tid min skönhetssömn, eller träskpaddesömn, kalla det vad du vill =) sova ska det bli iaf!!!

Sov gott!! eller Godmorgon, beror på när du läser =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0