Sovmorgon

Åh så ljuvligt att få vara frisk och få vara ledig och ta en riktig sovmorgon, vaknade utan huvudvärk, inte alls så där sjukligt trött som jag varit de senaste dagarna, vaknade pigg, äntligen, hade mobilen på ljudlös så jag verkligen skulle få sova och det fick jag.... fullträff! Man får känna sig som en fungerande människa, det är värt mycket det!!

Har precis ätit frukost, så är mätt och belåten också, funderar på att gå ut på en skön promenad, någon fysisk aktivitet blir det iaf, mostrarna kom igår och lillkusinen, men var nog inget vidare sällskap, hade så grymt ont i huvudet och var så trött, kanske kan bli trevligare sällskap idag...

Ikväll blir det möte, ska bli skönt, har missat 4 möten så behöver andlig föda, till helgen är det sammankomst också, har fixat så jag är ledig fre, lör och sön, så jag ska jobba onsdag extra utöver mitt schema för att få vara ledig på fredag.. snällt av Katrin att ta mitt pass!!!

Igår flyttade "Kotten" som fick namnet Dexter, skönt att de fått bra hem, sen den sista den här månaden ska Diva steriliseras, har bokat tid, känns också bra. hon har fått barn så det räcker, eftersom p-pillren inte direkt är säkra, har resulterat i flera kullar så blir det detta som måste ske, hon älskar att vara ute och då blir detta enda lösningen, blir skönt för både henne och mig, hon kan leva loppan utan att det resulterar i fler barn som man ska oroa sig över att de ska få komma till bra hem... nästa månad är det Maloues tur, sen no more "babyworries".....

En dusch på det här så kommer jag känna mig more than nice....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0