Twilight

Åh är ju så grymt kär i filmen, blir så berörd känslomässigt, kan känna kärleken i filmen, sen är jag helt hopplöst förälskad i Robert Pattinson som spelar Edward Cullen, min syrra och lillmadde är lika förälskad de med..ska definitivt gå och se 2:an som komme ri oktober...ska gå på premiären, de har vi redan bestämt oss för....

Idag är jag ledig med, har studerat med mamsen på förmiddagen, ska snart ner på stan och möta tezzan och gå en sväng på stan, sen är det Vår ruset som gäller.... Sen är det jobbet resten av veckan som det ser ut idag, får det helt bekräftat under dagen, känns bra att få jobba för sen till hösten vet jag inte om jag får några jobbchanser....

Längtar efter att handledartillståndet ska komma så att jag kan börja köra och fixa körkortet, jag vill verkligen ha det nu, har aldrig känt ett behov av det förens nu, kan ju bero på att jag börjar bli äldre och är typ en av få som inte tagit det än... min morbror gjorde ju succé på handledarutbildningen, han är ju inte känd för att vara blyg direkt :D han pratade mycket och fick alla att skratta men sen visade han också att han kunde mycket :D kommer bli bra att ha han som handledare, då får han dessutom träna på tålamod *skrattar*

De fyra småglinen ligge rpå sängen och är alldeles bedårande, men en aning tråkig, de bara äter och sover hela tiden, längtar tills de börjar springa omkring och mysa med en... men den dagen är snart här... Nej nu ska jag göra mig klar!! Ha en fin tisdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0