Usch så här dåligt var det länge sedan jag mådde...

svälld och ond hals, hög feber, snorig och en grym huvudvärk som känns som den ska trycka ut ögonen...fy för att vara sjuk...det kom liksom smygande, vaknade av att det var lite strävt i halsen, men tänkte att det går över bara jag får något varmt och dricka och kliver upp, åkte och jobba och kände helt plötsligt att jag blev täppt i näsan, åkte på stan efter jobbet för att göra några ärenden, då kom huvudvärken så det var bara att åka hem, sen blev jag totalhängig...somnade på soffan vid typ 20, gick in och la mig i sängen inatt, sen har jag haft feberfrossa och sovit oroligt... är inte alls pigg idag så det blir till att vara hemma och vara ynklig....

Den lilla tid jag fick sova så drömde jag en konstig dröm, jag hade bjudit massa folk till min bröllopsfest, alla var så spänd aoch glada för att de had eju gått så snabbt, de visste inte ens vem jag skulle gifta mig med... jag kommer sent till bröllopsfesten, folk sitter otåligt och väntar, mina släktingar sliter som djur med alla förberedelser som jag tydligen totalt missat planera... sen får en av mina vänner presentera att nu börjar bröllopsfesten för mig, ja alltså att jag skulle gifta mig med mig själv eller helt enkelt bara ha en bröllopsfest för mig själv för det fanns ingen att gifta sig med... men alltså vad är det för fel på min hjärna egentligen... :P snacka om snurrboll man är... undrar vad som verkligen händer i skallen på mig....

Näe nu måste jag gå och lägga mig igen... tack och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0