3 sommarjobb

det är svårt att få allt annat utom sommarjobb, har blivit erbjuden 3 stycken sommarjobb redan, ska på inskolning imorgon och på onsdag på Granlunda, sen på torsdag ska jag på intervju som personlig assistent (där min lärare hade rekomenderat mig för detta jobb fast jag inte ens lämnat henne som referens), det blev jag glad för, oväntat dock! Sen ska jag ringa tillbaka för ett annat personlig assistent jobb.. så sommaren blir inga problem, ska bara se vilket av dessa jobb som passar bäst för mig.....

Fötterna är det ankbajs med, lika ont som innan sprutan igen, har ju slutat äta värktabletterna för annars kommer det slå ut något organ om jag fortsätter bara för att inte ha ont, för inflammationen tar de inte bort, det är bara att försöka stå ut.. jag har dock en snäll fd klasskompis som har samma problem, men hon har dock blivit bättre, nu har hon gett mig ideér på vad jag kan göra för att underlätta vardagen, för smärta påverkar humöret negativt, tänker inte vara en spottkobra, så jag ska köpa sådana där sulor som görs efter an avgjutning av mina fötter, det kommer kosta 1100kr men det priset betalar jag bara för att underlätta problemet med mina fötter, men får ta det nästa månad, den här månaden blir det lite kärvt ekonomiskt, blir så när inkomsten byts och kommer från ett annat håll, får pengar för 3 veckor, 65%, så det är ju inte direkt fett me pengar....

Sen behöver jag massage, är spänd som en jag vet inte vad, har så ont i axlarna och nacken, irriterande, känner mig som värsta gnällisen som har ont både här och där...

Idag kom Johan på besök, har inte sett han på JÄTTE länge, det var kul, han och mamma satt och drog massa skämt =), Han sa att jag var fin och frågade om jag hade partajkläderna på mig, jag började asgarva, inte direkt, har varit på KFG men tack ändå för komplimangen!!!

Nu ska jag titta till mina små bebisar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0