besök

av både kära släktingar och smärta i fötterna.... Underbart att Ann-Cha, Linus och Wilma kom idag. jag hade maten färdig till de kom och sen hjälpte jag och Nazlie att göra Ann-Cha fin för en utekväll med sin vännina, hon blev grymt snygg! Sen så  skjutsade Nazlies pojkvän ut henne till Gångviken, jag och Nazlie följde också med, sen blev det en sväng förbi stallet så Nazlie fick fixa sitt till King, sen åkte vi hemöver igen, vi ska ju vara barn och hundvakt men det blir väl kusinbarnet till Nazlie och Robin och jag får hunden Wilma :D.. nu sitter "barnen" och spelar playstationspel och skrattar..

Själv kom jag upp ur ett bad, skönt, hoppas fötterna känns lite bättre nu, kan ju ta upp till en vecka innan jag vet om det har hjälpt någonting, en aning nervös när det gör så pass ont idag, kändes bättre igår...men jag antar att jag måste försöka ha tålamod....
Vårat kära hjärta Ilska har ont i ena framtassen, så hon haltar, antingen en sträckning eller inflammation, känns som att det går i familjen på högvarv nu med dessa irriterande inflammationer... hon verkar dock en aning bättre idag....

Imorgon ska jag träna tal med Jennie, brevtjänsta, umgås med moster och kusin och resten av familjen.. ja det blir bra det..nu är det sängdags med lite läsning och sen mys med Malle och Diva....

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0