Curryköttfärsås

jag är en mästerkock, *skrattar*, nej det är jag inte men det är kul när man fixar en rätt som hela familjen tycker om, speciellt Nazlie för hon kan vara kräsen, men det blev dagens middag, rätt nöjd själv..

Min högerfot är rätt bra faktiskt fast det bara gått 1 dygn, det ömmar ju fortfarande men redan nu känns det skillnad, ändå är jag så rädd att smärtan ska komma tillbaka helt och visa sig att det inte hjälpte, måste försöka att slappna av....

Blev ett härligt bad med skum och en sådan där kudde man har på badkarskanten, det är verkligen ljuvligt... men tror jag måste bli bättre på att smörja in kroppen, blir ju torr i huden så fort...

Ikväll blir det Lets dance, älskar att se när folk dansar, vill också vara så där proffsig i någon dans, älskar ju själv att dansa, men det får bli mer en fantasi, i alla fall som det ser ut nu, en dag kanske man kan ägna tid åt det...

Undrar om kortisonsprutan även satte fart på mina tårkanaler, gråter för minsta lilla som berör, haha har väl alltid varit känslig men det här är mer än vanligt, men det är väl bara gråta på =)

Apropå melodifestivalen, nu när man fått lyssna på låtarna igen har jag insett att det faktiskt var en hel del bra låtar, är mycket förtjust i What if, moving on, du är älskad där du går..sen mina favoriter redan från början.. att kunna uppfatta musik är verkligen en gåva...

Snart är det tv för mig... tror min far ska se med mig...haha gulligt!!! Mamma jobbar juh kväll....
Ha en trevlig kväll allihopa som läser detta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0