Gotcha

hahahahahaha Yo quiero bailar esta noche...... måste visa en bild på han som öppnade en hel ny värld för mig, alltså Salsans värld, ingen mindre än Julio Espinal....
Han kan dansa.... Oh My

Min lillasyster och hennes pojkvän stack till krogen, de är fina tillsammans, kom på mig själv med att tjata att hon skulle dra ner kjolen lite så man inte såg hela härligheten, *skrattar* nu förstår jag hur jobbigt mamma hade det med min förra klädstil, känner mig så pretto och det känns bra :P

Hittade ett gammalt kort, tror det är från 2005 men är inte helt säker, vet inte vad jag försökte med, men hur som helst lyckades jag inte men det kan jag bjuda på....
A long time ago...

Nu spelas Alex Ubago i mina öron med låten Sabes och jag minns tillbaka till en tid för länge sedan, bara en liten stund idag ska jag tänka tillbaka på känslan över denna låten.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0