Have I told you latley that I love you?

Började dagen med att sitta i någon grupp på Arbetsförmedlingen, vilket inte höll på alltför länge, lagomt med 2 timmar att sitta och höra saker man redan vet, men de försöker väl sitt bästa i all välmening, det jobbiga är när man ligger tio steg före deras planer när det gäller jobbsökande... men det är ju bra att KFG får pengar för att ge mig jobbtips som jag redan sökt.... sen på väg där ifrån pratade jag med syrran och jag hängde med henne till Birsta, vi shoppade lite smågrejer, där ibland lakritsljus, de luktar riktigt gott, sen köpte jag några lavendel också, sen blev det en snabbvisit hemma och köka middag för att jag skulle hinna till mötet, skönt att komma dit, det var jättemycket folk, härligt härligt!!!
Sen kom jag hem och blev ompysslad av syrran, hon färgade håret på mig, fönade och plattade...kände mig bortskämd och lyxig :P jag har en underbar syrra jag <3

Jo just det, jag ska också köpa aphängare någon gång, syrran köpte det idag och de var hur söta som helst, och otroligt praktisk att ha, sådana där man hänger på dörren, då kan man hänga kläder och pyjamas eller morgonrock på dem... Aprock!!!

Malle ligger och slänger menande blickar på mig, så det är väl dags att krypa ner i sängen, ska upp tidigt och ringa vårdcentralen och få tid för kortisonsprutorna, härligt svullen man kommer bli, doktorn sa att jag eventuellt inte kommer kunna gå på några dagar och att de första dagarna kommer det smärta 10ggr mer än vad det gör nu...skulle ta typ 1 vecka innan det blir riktigt bra!!! en aning nervös, mest för att jag tänker OM, tänk OM inte ens det här hjälper??? då kommer jag bli förtvivlad för det är så hårt påfrestande att knappt kunna gå, så jag verkligen hoppas att detta hjälper mig....

Ja sov gott alla ni där ute, det ska jag försöka med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0