Holm och dansbandsmusik

Åh vilken mysig tjänstedag, först var det MFT, sen åkte vi till Holm och gick lanttjänst, det var Albin, Johan, Sandra, Nadja och jag, det blev dansband på vägen upp *skrattar* till Sandras och nadjas förtvivelse, de blev lite lyckligare på hemvägen när det spelades Forever young, vi hade med oss gott fika, blev en del samtal och en hel del tidsskrifter, sen blev det mycket prat, sång och skratt, vad många underbara människor det finns runt om, blir så lycklig, blev de igår också på VT, så underbara människor, vi har bra fart på VT nu, det kommer många varje gång, hur bra och roligt som helst, tur att Anna-Karin öppnade sitt hem för oss :D

Är en aning trött just nu, men lycklig, känne rinte av fötterna alltför mycket idag heller, har ätit middag nyss så man är mätt och belåten, sen ringde chefen för Granlunda idag, ska på inskolning på tisdag och onsdag, åh det ska bli så kul, jag får jobba på demensavdelningen som jag ville, blev glad över det med, ska prata med killen på KFG hur det blir, men det kommer nog inte förändra så mycket, blir nog kvar där tills jag har en anställning...

Nu ska jag vila/slappa lite innan jag ska knata upp till Nadja.... ha de fint allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0