It´s a good day

Blev lite halvsent igår, såg film efter mötet hos Frenells, sen hem och var tvungen att rensa huvudet lite, läste ur vt, sen somnade jag gott...
Imorse så blev det tjänst med Linnéa och Edwin, underbart, vi åkte runt och tog återbesök och skrattade åt Edwins bus och prat, tiden bara rann iväg, så vi var ute 1,5h, är på mellanlandning hemma nu, ska snart iväg igen med Nadja, Sandra och Albin, vet inte om vi skulle ta lanttjänst eller vad det nu blir, sen byter jag partner mot kvällen, då är det Anna-Karin som gäller, riktig tjänstedag idag! Känns toppen!

Igår hade jag och Jennie tal, det gick rätt bra ändå, tappade bort mig lite men inget märkvärdigt, inget jag går och ältar, jag mer skrattade till för  en liten liten stund blev det total blankt, men så fann jag tråden igen och sen var det klart!
Edwin såg en del av tröjan jag hade under en annan tröja och frågade vad det var, en gitarr sa jag och började göra lite ljud till och då började han asgarva, så då pekade han hela tiden på tröjan sa vad är det där, sen sa han gitarr själv och började låta likadant som mig och så gjorde han lite moves till ljudet..vilken underbar liten 2 åring han är..såååå bedårande!!!

Just nu sitter min lillasyster och hjälper vår kusin med läxor, hon har sådant tålamod som är få förunnat med den lillkillen, han har så dåligt självförtroende, men hon sitter där och förklarar pedagogiskt och stöttar honom, det är en väldigt fin egenskap..

Nej en kopp kaffe på lunchen blir kanon så skriver jag mer mot kvällen! Ska se också om jag kan hitta ett nytt ställe att vara på VT ikväll, det får tiden visa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0