Jag är kär....

I lilla Mio, Madde och Daniels lilla "bebis", har gosat med han ikväll, han är så liten och så söt, var länge sedan jag träffade Madde också så det var kul att hon kom förbi och sen åkte vi hem till henne... vi masserade varandra, åh vad jag behövde det, så skönt!!! Vi har också suttit och asgarvat till Thomas Järvhedens program Grillad, han är så sjuuuukt BRA och SNYGG, me like, a lot..... skrattar fortfarande åt hur trackad Mårten Andersson blev  :P

YES, Magnus Samuelsson gick vidare, det är rättvist tycker jag, den biffen can shake it, jag är grymt imponerad!!!

Näe nu är det jag and some Ramlösa som gäller, ha en trevlig fredagkväll!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0