Jag känner mig älskad där jag går....

Jehova du låter mig känna älskad på den väg jag går, DU ser till att någon alltid finns där, som ser, som förstår, som räcker ut en hand, som hör, som berör, DU får mig att känna mig älskad på hela vägen hem, enda fram...
Jag ser DIG i allt UNDERBART, allt DU ger, Du,  Jehova är det BÄSTA som någonsin hänt mig, låt mig ALDRIG släppa DIG!!!!

Igår efter mötet blev jag och Nadja hembjuden till Frenells på middag, var hur trevligt som helst, god mat och gott sällskap! kom hem vid 24 och tror jag somnade nästan på en gång!!!

Imorse blev jag hämtad av min andliga mamma Agnetha, vi åkte till Alnö och gick i tjänst, härligt väder ute och en hel del personer hemma, efteråt blev jag hembjuden på gott fika och mysiga samtal, helt underbart!!!
Min andliga pappa Kent satt i köket och förberedde ett tal, jag beundrar alla bröder som lägger ner sådan tid på olika tal och punkter...tyckte så synd om Sanna som låg och hade så ont i kroppen sin, som så gärna ville ut i tjänsten och allt, känns som man inte kan göra något för att hjälpa henne, det känns frustrerande :S....

Är hemma nu på en mellanlandning, sen är vi flera som är hembjudan till Nadjas Farmor på smörgåstårta, ska också bli hur trevligt som helst! Härligt liv man lever ;)

Nu ska jag prata med far lite och packa ner spel till jag ska knata upp till Nadjas farmor....
Ha en fin söndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0