Just another day

lyssnar just nu på låten faktiskt, gillar inte titeln just another day för det låter som man inte funnit meningen med dagen, men ibland kan man känna sig en aning nerslagen i skorna för att man tittar neråt och inte uppåt, allt får helt andra proportioner beronde på var man sätter sitt sikte...

"Where do broken hearts go, can they find their way home???"
Det har jag funderat på mycket den sista tiden, i den här världsordningen, kommer jag någonsin kunna älska på det sättet med ett trasigt hjärta? Mina gamla val har lämnat djupa sår i mitt hjärta, de syns inte men de känns och då undrar jag, kommer det finnas någon som förstår mig så mycket och låter mig älska med ett trasigt hjärta?
Jag önskar att jag funnit Sanningen mycket tidigare i mitt liv, så många val jag vill ha ogjorda, så mycket jag utsatte mig själv för och andra, det är ju typiskt att jag skulle vara oemottaglig för det bästa, men jag blev ju mottaglig en dag och det är det bästa som hänt mig, jag får försöka acceptera de konsekvenser jag får leva med idag för de dumma val jag gjorde förr....  jag får trösta mig med att i den nya ordningen ska saker inte vara smärtsamma längre, då kan jag älska med ett helt hjärta....

Påminn mig inte om vad jag inte har!!!

Nej det är nog dags för att sova, hoppas att ni som är vakna får sova gott och ni som redan sover hoppas jag får fortsätta med det och att ni vaknar upp till en ny dag där ni ser möjligheter och inte hinder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0