Mitt liv är riktigt bra

så det är knappt att jag förstår det själv, det är känslan jag har fått i kroppen av de saker jag gör här i livet, har blivit reguljär hjälppionjär, vilket är ett toppenbeslut, tjänsten går bra och det finns mycket samarbete, sommarjobbet är klart, sen har jag lite andra jobb på gång...

känns dock som jag knappt är hemma nu för tiden :S hinner inte umgås med min familj mer än när vi möter varandra till och från olika saker..men det händer ju så bra grejer hela tiden...

Efter KFG sprang jag, Nadja, Sandra, Lollo och Samina på stan och shoppade lite inför kretsmötet imorgon, vi hittade lite fynd, jag köpte dessutom riktiga promenadskor som är skonsam för fötterna och träningsskor för nu ska det bli åka av så det heter duga, känns också bra, det är den enda delen jag inte orkat tagit tag i, dels för fötterna men också för bristande motivation, men nu finns den här rejält så det ska jag använda mig av, då är den biten påbörjad som faktiskt just nu har varit en plåga, vem vill liksom hata sin kropp???

Har spenderat kvällen hos Frenells, ovanligt va ;), ikväll så åt vi middag tillsammans, drack lite vin, sen pysslade vi med avskedspresenten till Vesleper, den blev färdig efter mycket om och men, det verkar som den gick hem hos han och oss andra som satt tillsammans när han gick igenom den, det blev mycket skratt och det var en skön känsla...som det sägs i bibeln "Det är lyckligare att ge än att få"! Hoppas han får det bra i Östersund!!!

Nu på vägen hem mötte jag Nazlie and the dogs, hon är så söt, hon lyssnade glatt när jag berättade om kvällen och "avskedsboken" :D

Nu blir det sova så jag orkar hålla mig fokuserad på kretsmötet!!!

Sov gott!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej Gumman! Jag såg dig i går vid kulturmagasinet när jag var på väg hem!!! Vad glad jag blir att läsa det du skriver!!! Att du hittar balans och är nöjd!! det gör mig glad!! P & K

2009-03-28 @ 08:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0