My Oldies

Jag har varit på inskolning i 2 dagar och det är helt underbart, trivs på denna avdelning, både bra personal och underbara "gamlingar" och en bra chef, fick veta redan idag att de räknar med mig under sommaren + att personalen ville ha mitt nummer själva så de kan ringa så fort de behöver mig =), sådana tider där chefen inte kan ringa själv, bra betyg!!! känns bra att få jobba, göra rätt för sig och göra något jag trivs med och faktiskt utbildat mig till.....
Är dock en aning trött för jag är ovan att stiga upp vid 05, men glad så det gör ingenting, man får vara trött!! Måste ringa och tacka nej till de andra sommarjobben, nu har jag det klart och det känns befriande, ingen stress och oro över om jag kommer lyckas få något jobb!!!

Kände mig som ett pucko igår när jag gick för kvällen och skulle ställa mig och vänta på bussen från Granlunda, jag står där och fryser i över en halvtimme tills jag insåg att jag stod på fel sida, haha vilken miss, man skulle tydligen både kliva av och på bussen på samma ställe, nu vet jag det iaf, mamma skrattade när hon fick höra det, hon sa inget för henne är det ju självklart som jobbar där ute rätt ofta.....

Måste gå iväg på Okq8 och skicka iväg ett paket till en dam som vunnit en av mina auktioner på skor, hon fick dem för 41 kr så där fyndade hon allt =) och jag blev av med lite skor!! har fått 3 par sålda, 1 par till är på gång...

Just det, på jobbet har de 2 MEGASTORA vackra hankatter, långhåriga, helt underbara, det var kärlek vid första ögonkastet, de är långhåriga och så mjuka och gosiga, sen alla tanter och farbröder älskar att ha dem där, härligt att det faktiskt finns ställen där de låter det finnas djur på avdelningarna och får en mer "hemmamiljö", önskar att mormor fått ett sådant boende när hon levde, det var hennes önskan när hon bodde på bruksgården men det gick ju inte för sig där.... men mormor får kela med djur hur mycket hon vill i nya ordningen, det längtar jag till....

Nu måste jag trava iväg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0