Skönhet


Vissa är helt enkelt bara så vackra...just love her.....

Idag har jag var effektiv måste jag säga, hatar att vara i den gamla lägenheten i "psykhuset" men måste ju bli klar någon gång, så jag åkte dit och var där idag, jag målade hallen, städade ut hela köket, ugn, kyl, frys, skåp och luckor, ställde in de kartonger och möbler jag har kvar på ett och samma ställe, dammsög och torkade golven och bar upp den där astunga bäddsoffan som grannen inte orkade kasta och jag var dum nog och inte säga nej till att ta den... men nu är den på vinden där den skulle vara från början... nu ska jag bara flytta de grejer jag har kvar, måla vardagsrummet och sen städa ur resten, sen ska jag lämn nycklarna och aldrig mer komma tillbaka till det där huset... längtar!!!!

Imorgon ska jag på KFG på morgonen, ska bli "intressant" att höra vad de har för planer för oss, sen blir det hem och förbereda för mötet, har tal då, är nervös, men det går som det går, jag ska försöka göra mitt bästa iaf....

Vad som väntar ikväll är ett lååångt bad, med en skön vilokudde bakom huvudet, massa doftande skum och bara få vara, stänga av hörseln och bara koppla av, jag behöver det och tycker jag har gjort mig förtjänt av det, sen blir det läsning och mys med katterna och min moster som är på besök, hon sover ju med mig i min dubbelsäng där det vanligtvis är just me and the cats...

I was just thinking...

Tack för idag och jag tror jag känner mig lite mer positiv för tillfället!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0