Still going sick...

more fun...

I love this.....

Jag är seg, hängig, less...hatar att aldrig få vara riktigt frisk, sen mina äckelfötter är värre än någonsin, måste beställa tid efter nästa torsdag då jag ätit medicinen som jag ska, men den har inte hjälpt, så kortisonsprutor nästa... :S
Har sovit med kenths madde hela helgen, hoppas jag inte smittat henne med något...vi har haft SPA och sminkpyssel på varandra under helgen, har varit mycket tjänst de sista dagarna också, har varit hur bra som helst, känd eju mig piggare några dagar men det var att ta ut glädjen i förskott, får se om en dags vila hjälper att förbättra mitt tillstånd....

Sen har jag sett 2 bra filmer under helgen, The Dutchess och Changeling, blev illa berörd av flera scener i båda filmerna, Changeling är baserad på en sann historia och jag blev så upprörd och arg och gripen, ville bara gråta och skrika, Angelina Jolie gjorde en bra insats, hade hoppats på ett annat slut bara... Kiera var också bra i sin roll.... duktig a tjejer!!!

Ska se Will Smiths nya ikväll, får se om den också är bra....

Har lagt ut massa skor på tradera också, har insett att vad ska jag  göra med typ 40 par skor, hade en period då jag typ inte gjorde annat än att köpa skor typ, sen dess är många oanvända och har bara legat i garderoben så nu blev det dags för rensning, någon hejd måste det ju vara, tack och lov har jag inte det där köpgalna behovet längre... ska kolla igenom klädgarderoben med någon dag framöver.... roligaste skorna var väl ett par fotbollsskor, snygga, men hur ofta har jag använt dem? spelade i korpfotboll ett par gånger... sen dess har de gjort garderobstid....

Vad jag ska investera i när jag fått ordning på mina fötter är riktiga promenadskor och träningsskor, inge skitskor utan sådana som är rädd om mina fötter, det tänker jag inte snåla med, men kan inte köpa dem förens jag fixat ett jobb...

Fick ställa in tjänsten idag, känns surt när man måste göra det, men jag orkar inte när jag inte är pigg och frisk, ska göra brevtjänst ikväll i alla fall och hoppas jag mår bättre till imorgon!!!

Ha en fin söndag, nu ska jag gå och försöka kurera mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0