Still got the blues...

Fin bit det där....
Idag har jag sovit länge, för länge faktiskt men jag behövde det, sov dåligt inatt, har mest snurrat runt i sängen och svettats ut läkemedel, nu är det inge mer medicin som gäller, tack och lov, de hjälper ändå inte, sprutan har inte gett någon önskad effekt men eftersom högerfoten var värst så har den blivit litelite bättre, det går att gå på fötterna så det är bara att försöka göra det bästa av siatuationen och vänta tills det självläker vilket kan ta upp till 2 år....

Snart ska jag börja gå upp mot mötet, längtar, behöver det, sen är det melodifestivalkväll som gäller :D kommer bli nice det!!! härlig lördag och imorgon ska jag i tjänsten med Ida, det kommer bli trevligt det!

Maloues har kommit hem, åh mitt lilla hjärta, blev så orolig när hon var borta ett dygn för hon brukar aldrig vara borta så länge, men så hörde jag ett duns på fönsterbläcket och där satt min lilla bäbis, skönt, nu kan jag slappna av!!!

Älskar mina nära och kära <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0