That makes me so happy

Fick höra två underbara nyheter igår, det första var att Linnéa och Kim fick tillökning i sin familj, de fick en liten dotter som ska heta Unni, sen fick jag veta att min vän Sandra har tagit steget och ska döpa sig nu, såååå underbart, jag blev alldeles sprallig och varm när jag hörde det!!! kommer fälla glädjetårar då jag....

Igår kväll fick jag sms fråga om jag var sugen på att bowla eller spela biljard och jag sa givetvis ja för jag var grymt uttråkad, men så blev det inget :S men så fick jag tag på Sandra och frågade om hon ville umgås lite och det ville hon, så vi satt hos Frenells och umgicks, vilken härlig kväll det blev, Björn och Peppe var i högform, de var grymt roliga, jag och Sandra satt och skratta och skakade på huvudet emellanåt.. Samina fick en berättelse som heter duga av Peppe och jag vill egentligen inte erkänna det men hahahahaha den fastnade i mitt huvud, jo så kan det gå....

Idag ska jag in på City gross och på Hemköp och lämna in mitt CV och prata lite, fick tag på båda cheferna igår och de ville att jag skulle komma in, har ju jobbat på båda ställena förut men då var det andra chefer =) får se hur det går!

Ikväll är det tjänst och VT, låter som ljuv musik i mina öron :P

Ha en fin onsdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0