Vilken helg!

Superbra helg, har vart saker hela tiden =) idag var det först tjänst, sen blev det grillning på Norra berget, hur mysigt som helst, vi var rätt många, och avslutningen blev ett "snöbollskrig", jag tycker dock Robin och Nicole körde lite för hårt och fula spel *skrattar* men det sägs ju också "Den som ger sig in i leken får leken tåla!" :P kul var det iaf!
Sen var jag hem och bytte om, käka middag, tog med pysselgrejer och spel och gick upp till Frenells residens, vi blev jättemånga där som satt och pysslad emed olika saker, vi sjöng, pratade och skrattade..vi tog lite kreativitetsdryck, sen blev det glass med annat gott och sen spelande, bland annat den glade mytomanen och från A-Ö som vi avslutade kvällen med, måste säga att jag blev impad av Björn för han kunde ju massor, han var snabb att tänka, han hjälpte mig och det behövdes kan jag säga, jag satt mest och asgarva.. Kreativa Nadja har gjort en jättefin målning under kvällens gång, riktigt fin må jag säga!!! Sen sötIdag har gjort jättefint halsband och fina örhängen till mig under pysselkvällen, ska komma på något jag kan ge henne, blev jätteglad ju!!!

Nu ska jag göra mig redo för sängen, se om Malle kommit in, sen lägga mig och läsa och hoppas sen på en godnatts sömn, ska ju på KFG imorgon, sen jobbar jag tisdag och onsdag, blir så bra det här!!

Tack för en underbar dag! Hoppas ni andra också haft en givande dag!

Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

kul att pysselkvällen blev av. det var rätt längesen jag, sandra och nadja spånade om nånting sånt. hoppas det kommer fler tillfällen...

2009-03-22 @ 19:55:33
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0