"You´re not alone..."

Gillar verkligen den låten med BWO, känner speciella känslor för den låten, kan inte förklara, men samma känslor som jag får vid vissa filmer...efter att ha följt melodifestivalen så tycker jag det finns många låtar som skulle passa in i nya disneyfilmer och annat :D bland annat Susanne Alfengrens låt, Du är älskad där du går, den var riktigt vacker....
Next 3 tyckte jag var riktigt söta, hahaha, salsa and spanish sounds väcker min passion..... "Esta noche Tú y Yo..."

Stannar hemma en dag till för säkerhets skull, orkar inte vara ute och uppe i varv för att bli besviken och bli sjuk IGEN... men imorgon blir det en helspäckad dag, då måste jag ta igen det jag missat... skrev klart talet igår så Nazlie har lovat att träna det ihop med mig ikväll för att se om det låter bra, om inte så hinner jag ändra... snällt va? :P

Igår så masserade jag och Madde (kenths systerdotter) varandras ansikten, det är så underbart, man ligger med huvudet i den andres knä, slappnar av medans man får ansiktet masserat, skulle vilja ha så varje kväll...men det går nog inte :P
 Nu är det snart middag och annat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0