En salig blandning

Idag har varit att rensa gamla papper, hitta gamla dagböcker och skratta och gråta, inse att skulder man trodde sig ha kvar är borta, jag som strulade till det i tonåren och fick betalningsanmärkningar och höga skulder men nu efter att ha betalt i flera år har jag bara studielånet kvar och INGA betalningsanmärkningar, det gjorde mig lycklig, har kämpat flera år med att betala av allt jag strulade till för många år sedan...

Sen har jag haft M1 och M2 här (Madelene Vedin och Madelene Eriksson) vi har planerat ihop underhållningen till min käre morbrors och hans blivande frus bröllop, vi har skrattat oss halvt fördärvad över ett visst nummer som vi ska göra, vi håller på att göra stegen nu, vi får se hur detta nummer kommer att bli men det ger oss många skratt, sen har vi ju "bossen" Nonne till hjälp, som mest sitter och asgarvar åt det vi gör, (ja alltså min mamma =)

Blev en liten prommis på norra berget med Madde.E och lilla Mio som faktiskt börjar bli en stor pojke, grymt fin utsikt det är från Norra berget, solen sken och allt kändes toppen.

Nu ska vi slipa lite mer på hela showen! Hoppas ni har en fin kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0