Fri som en fågel

wohooo i onsdags städade jag ur det sista, fick besiktningen godkänd och lämnade tillbaka nycklarna och fick påskrift på pappret om båda delarna för att INGET ska bli mer knasigt från det där boendet, det var så skönt att gå där ifrån, jag behöver aldrig sätta min fot där mer och det är en sådan lättnad...det här med boendet och att fixa allt kring det har hängt över mig som en otäck skugga, men äntligen är jag fri.......

Har även börjat på mitt andra jobb och jag trivs verkligen, jag får pröva mycket nytt och det får mig att utvecklas och det gör mig glad, jobbar imorgon kväll igen och då missar jag mötet, det hatar jag verkligen, man känner sig som en sopprot när man inte närvarar vid alla möten, men nu under inskolning kan jag inte hålla på att mixa med tiderna, jag får fråga någon som varit på möte efter huvudtankarna helt enkelt...

Sur över att badhuset hade stängt idag, jag ville simma men de ville inte ha öppet bara för min skull..hahaha snålt va?
Men då blev det städning och tvättning som gällde...satt ute och solade en stund också, hur ljuvligt är inte det liksom..jag verkligen ÄLSKAR sol, underbara solstrålar som får mig på gott humör...det är inte för intet man kan kalla enstaka personer för solstrålar :D
Jag undrar också i mitt stilla sinne varför Maj-britt kallar mig för stjärnöga, jag tycker det är riktigt gulligt och gillar att hon kallar mig det, men jag undrar ändå...  tror jag låter bli att undra varför Rayma kallar mig för pullhöna mestadels, nu sist på mötet fick jag faktiskt heta Michaela iaf :P

Min moster Lotta är på besök och hon har varit gosig hela dagen =) jag är ju mer kelsjuk än en koala i vanliga fall men nu blir man nästan chockad om någon råkar röra vid en, måste kramas lite mer så jag känner igen mig själv....

Näe här blir det inga barn gjorda och tur är väl det, skulle vara lite jobbigt att förklara annars :D

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: aggisen

Skönt att du blev av med lägenheten. Hoppas du får en ny snart. Alltid kul att "läsa dig". Ja, varför heter du pullhöna och stjärnöga? Kanske för att dom tycker att du är lite gullig!. Ren gissning.



Min lilla gullhöna sitter på sängkanten och hälsar till dig. Kram A

2009-05-04 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0