Härlig dag!

Tog en sovmorgon, sen var det upp och hoppa som gällde, blev storhandling, var jag och kentha som handlade upp halva affären, men att utfodra hela familjen och alla djuren det kräver en hel del *skrattar*

Sen hämtade Tezzan upp mig så åkte vi hem till henne och myste, sen var vi iväg och hämtade barnen hennes, underbara Lea och Nellie, vi käkade middag tillsammans, ritade teckningar, var ute i solen och njöt medans barnen lekte, de hoppde på studsmattan och hängde i gungställningen... Stackars Nellie had efått en sticka i fingret som vi fick hjälpas åt att ta bort, hon var så duktig fast det gjorde ont på henne...

Sen var det läggdags för barnen och vi fick tid för varandra....hahahahaha åh vad fel det där lät men jag menar det kan vara svårt att ha vuxensamtal när barn är omkring en hela tiden och kräver uppmärksamhet.. :D men jag älskar att ha dem allihopa med mig... Tack för en jättemysig dag Tezzan!!! <3

Sen ringde en ny arbetsgivare till mig, så imorgon är jag på en ny arbetsplats igen, hoppas det går bra!

Nu blir det till att kasta sig i säng.. tack och godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hmm det kanske lät fel... men jag vet var du menar och instämmer med ditt inlägg!!! Tack säger jag ;) Gick det bra i dag på jobbet? Älskar dig min palsternacka Puss

2009-05-26 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0