Igår blev Helene Fru Magnusson

Jo igår gifte sig min Morbror och  Helen, var grymt mycket folk, och wow vilken fin klänning hon hade, helt underbar, jag som skulle fixa bruden och allt, så var hon försenad grymt mycket..gjorde dock klar henne på 20 min med allt, klänning, frisyr och smink, men jag var så otroligt uppstressad.. haha bruden kom en kvart för sent till sitt eget bröllop... =)

Vi hade underhållninggen, men det var så sjukt varmt uppe på scen så svetten bara rann efter kroppen, var som att stå och uupträda i en bastu, men det gick bra ändå...tror Kenth fick Mikael att skratta mest när han imiterade mupparna med mananmana :D han var grymt rolig...sen när vi dansade balett med svinsjön så blev det jubel..är lite rädd att det ska läggas ut på youtube dock....

Nu ska jag göra iordning mig för att åka och jobba, slutar vid 22, de ringde igår under bröllopsfesten, det var väl lite kris redan då men kunde ju inte lämna festen för att åka och jobba eller, så jag tackade ja till kvällspasset idag istället.

Mina båda Maddisar  var med igår :D super underbara girlfriends.... vi hade grymt kul ihop...

Är fortfarande så kär i filmen som Nazlie rekomenderade, vi kollad epå den igen när vi kom hem från bröllopsfesten, är så kär i den, längtar tills 2:an kommer.....

Nej tack för mig, ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0