sa jag att jag var trött?

Jo för det är precis vad jag är, ha varit mycket att tänka på, mycket att göra, men så lite tid, sen har jag jobbat ett dygnspass, samma morgon jag klev av var jag ledig några timmar, sen var det nästa arbetsplats och då jobbade jag kväll, sen upp tidigt på morgonen nästa dag och redo för ett nytt arbetspass... är trött men är fortfarande nöjd för att jag får möjlighet att jobba, det är ju inte direkt en hel sjö av olika arbetserbjudanden, så då får man försöka att ta de tider och dagar som erbjuds, tack och lov är jag ledig hela helgen från jobb iaf, Mikael och Helene ska ju gifta sig på lördag =), så det är ju en hel del planering som krävs för underhållningen som vi ska stå för...

Men det kommer nog bli bra alltihopa ;) mostrarna kommer ju upp imorgon så vi kan träna, får inte skriva så mycket här ifall någon (typ Mikael och Helene) läser vad vi planerat, det skulle ju förstöra det roliga på bröllopet....
Ska snart ringa lillmadde och se hur vi ska göra med dagens planering... måste äta något eller då kanske jag somnar av bara det...

Min syrra går och sjunger här i lägenheten, hon gör om kända bitar som "I like to move it"..hon sjunger " I like my boobies boobies..... eller Kenth är en fläskkotlett, kotlett..... jo hon är som sagt speciell :P

Nej nu orkar jag inte sitta längre framför datorn, hoppas ni får en fin dag, det tänkte jag ha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0