Show me love

Jag hinner knappt med att skriva blogg längre och när det finns tid över så är jag så trött att jag inte orkar *skrattar* men det är bara av bra saker, mycket jobb, tjänst och annat, dock var det för lite träning förra veckan men det tar jag igen :D
Ikväll ska jag vara hundvakt för mor och far ska till Mikael och Helene och mysa och sova över.... men syrran och Robin är ju hemma så jag blir inte lonley...

Idag jobbade jag med Mattias och Ulrika, har gått jättebra och jag trivs med båda två, en tant somnade i gröttallriken imorse, huga vad söt hon var, hon blev liksom halvrädd vid dunsen....

Har PMS-värk och känner mig som "hej kom och hjälp mig men ingen kom", men jag har hört att det kommer att gå över... det lär ju visa sig!!! måste försöka fixa till mig en aning inför mötet iaf...

Kattungarna har sprungit runt och härjat idag, de är så söta, "Krypis" har en enormt konstig gångstil på mattan, han liksom kryper fram, sen har vi upptäckt att "Nathalie" (kattungen) är en han så nu heter han "Elvin", och den enda tjejen heter "Nathalie" och sisten heter "Kotten"...det är min syrra som döpt alla :D
Ilska som är en rätt stor hund är så skraj för kattungarna så när Nazlie tog upp en mot henne, gömde hon först sig bakom kudden, sen försökte hon krypa upp i famnen på mig..huga lillhjärtat!!!

Nu lyssnar jag på gomusik, ska ta en värktablett och göra ett ryck!!!
Ha en trevlig tisdag!

"Öppna din dörr...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0