Att komma hem till ensamheten....

Ibland kan man känna sig så fruktansvärt ensam, ibland får jag den känslan när jag kommer hem, har ingen att komma hem till, ingen att prata med , ingen man kan krama om, ingen man kan somna tryggt med, då kan man helt plötsligt känna sig ensam.. Visst har jag mina katter, de ger kärlek och mys, men det är inte samma sak, går ju inte ens att jämföra, men jag är glad att jag har dem för skulle nog känna mig mer ensam utan dem =) Nåväl, mycket arbete denna vecka, vilket jag tycker är bra, då har jag chans att förbättra dagpenningen på akassans nya period som jag snart kommer att behöva söka, bara måndag och lördag som jag inte jobbat/jobbar denna vecka, idag hade jag ett dubbelpass, var så många ordinarie sjuka och lite problem med att fixa viakrier, så tur för mig ändå att få chans att jobba... Nu ska jag snart krypa i säng, ska upp och jobba imorgon bitti, men sov gott alla där ute!!! Nya tag imorgon!! Nattinatt...

Kommentarer
Postat av: Lena

Känner verkligen igen känslan av ensamhet...så tomt på något sätt och en saknad efter närhet.

Men du, våra prinsar väntar på oss därute, någonstans!!! KRAM

2009-11-19 @ 00:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0