Den nakna sanningen....


----


är så här illa =) så här ser jag ut utan smink =) dock med en grön ansiktsmask..försöker få hela kroppen att koppla av efter den jobbigaste kvällen någonsin inom vården hitills, helt sjukt vad mitt hjärta har fått jobba men framför allt obehagskänslan och ångesten som sakta men säkert kröp fram i mig, tror gamla minnen gjorde sig påminda vid denna situation så känslan blev förstärkt, men nu är det arbetspasset avklarat, tack och lov....

Kom hem senare än vanligt när jag jobbat kväll, så nu försöker jag skapa lugn och harmoni här hemma, så vad blir det då, jo Melissa Horn i högtalarna, ansiktsmask, myskläder mm....
Lyckas jag? jo lite tror jag...

Diva ville så gärna vara ute i regnet så då får den lilla snutteputtan vara där, hon är så tjurig så det går inte att resonera med henne ändå... =)

Var ut till Birsta en snabbis med Syrran idag, vi skrattade en hel del, eller hon tycker jag är en blandning av roligheter och pinsamheter..är det pinsamt att skala 2 ägg och äta dem offentligt? jag tycker att då är man lite väl känslig ;), jag hann ju liksom inte äta dem hemma så det där var ju ett alternativ... om någon frågar om det var din syrra som åt ägg offentligt är det väl bara att blåneka då =P

Imorgon är det fullspäckat schema... snart blir det sängen!!!

Sov gott då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0