"..Det är att leka med eld när du drar upp det här igen, för du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen, det finns ingen att behaga, inget att förklara, inget att försvara, jag gav upp för länge sen..."

Svårt ibland =)

Syrrans lilla kollage av alla mina personligheter, alla lika knäppa antar jag =) mitt huvud håller på att sprängas sönder, kan det vara så att man har för mycket tankar eller är det bara denna tjuriga sömnlöshet?

Läste min lillasysters blogg idag och såg att hon skrivit om mig, blev så rörd, så glad, så tacksam, känner sån stark kärlek.... <3
Så här har hon skrivit

 " Min syster är bland de bästa som finns i mitt liv. :) Jag älskar henne mest mest mest, och hade aldrig kunna vara utan henne. Iallafall häromdagen när vi var på stan, så sa hon " nathalie  jag har skrivit om dig i min blogg " woho tänkte jag, sedan sa hon " om du inte får några ragg efter detta så vet du varför, jag har skrivit precis hur du är " Jag blev en aning rädd, men tänkte.. hon har typ INGA läsare? ;) ingen fara.. "

Såååå sött, gissa om det gjorde min dag, fatta det där är MIN Lillasyster, MIN :P
Min Syrra Nathalie <3

Köpte en till aromalampa på Indiska idag, luktar ju så gott med sånt i lägenheten, sen köpte jag lite småsaker, hårband, strumpbyxor, strumpor och trosor, behöver lite nya =) så jag kan kasta "Bridget Jones" trosorna..*skrattar*

Pratade med mamsen en sväng på väg hemfrån jobbet, läste upp en rolig halvfräck historia på bussen och började asgarva själv efteråt, undra vad folk tror om en egentligen, förstod de att jag hade mamsen i luren eller tror de att jag läser historier högt för mig själv och sen börjar att asgarva? jaja, de får väl tro vad de vill om mig..rolig var historien iaf och mamma skrattade :D

Nu ska jag försöka slappna av, har glömt bort hur, är "Speedo" mer elle rmindre jämt, ja i huvudet alltså =)

Jobbar i helgen så kommer inte vara direkt social men ring om ni vill prata, kanske jag svarar ;)
Ha en fin kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0