"Det faller ett regn och allting är så lugnt på vägen hem..."

JA det är en låt från Arvingarna, jag är väl torsk på dem, iaf deltid, när jag behöver deras musik på något vis.... =) Ska snart iväg och jobba, blev ett snabbt inhopp eftersom en arbetskamrats son blivit dålig, men det är bra att få ihop lite extra timmar än de där 80h, det kommer ju påverka summan från akassan senare.... Får lite abstinens när Syrran inte är här, har vant mig vid att ha henne nära utan att bråka, det är för mig ett mysterium att vi inte bråkar i min lilla 1:a när vi är upp i varandra så mycket, men oerhört tacksam att slippa bråka som när jag bodde hemma hos familjen ett halvår, då var det ju fighter nästan varje dag, måste vara nåt med luften på Trafikgatan =) Hittade igen låten "Av längtan till dig" hade glömt vad den hette, den är ju så bra, mycket fin enligt mig, så nu har jag den på Spotify, med många andra bra låtar :P Jag älskar musik, vilken gåva att kunna lyssna och bli berörd :P Skriver mer när jag kommer hem ikväll :P ni kan inte vänta tills dess va..HAHAHAHA mina 2 läsare.... Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Arvingarna!!!! Ja de är så himla bra...å så finns det Barbados=minnen minnen!!! Kan aldrig höra för mycket av så fin musik med texter som berör på djupet :) Av längtan till dig är ju jättefin också. Ha en underbar söndag kära Michis!!

2009-11-15 @ 13:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0