" Hur ska man älska någon som har älskat någon förut?"

Har jobbat på Roten idag, har varit jättekul, var ju ganska länge sedan man fick jobba där, vi hade kafferep där inne, dukade fint, tände ljus, bakade kärleksmums, tog fram fina blommor och bjöd alla som orkade komma dit... blev riktigt lyckat...

Efter jobbet åkte jag hem, käkade middag och slappade en stund, sen åkte jag till Friskis och körde ett av mina favvopass, nämligen danspasset, grymt kul och lika svettig, nu blir det inpackning i håret, raka benen och spela ännu mera låtar av Melissa Horn, är så kär i hennes musik och blir oftast intensiv i det jag gör, kan nästan spela sönder låtar för jag tycker de är så bra =)

Saknar att Syrran sovandes här, tror hon gjort slut med mig *gråter*, hoppas hon kommer krypande tillbaka till mig, hon har ju trots allt kvar min nyckel, så än finns det chans att hon kommer tillbaka hem *Asgarv*, men det är sant att jag saknar att ha henne här... Älskar min lilla datanacke, hon har så härlig humor, lätt att prata med om allt (när hon är på humör), hon är vacker att se på, har en del halvgalna inslag med danser,mine roch komentarer, hon är lite av en "freakshow" men i värlsdklass ;) Hon har allt som jag behöver för att känna att jag har en fantastisk familj där vi verkligen älskar varandra <3

Nu ska jag pyssla lite innan sängdags så nu får jag tacka för idag, hoppas att man får en morgondag, inget man egentligen kan ta för givet, så hoppas ni får sova gott och ni som ligger sömnlösa skänker jag en extra tanke för det är en levande mardröm att inte få sova som man bör och ska...

Kram från just Michaela

LOVE <3


Kommentarer
Postat av: nazlie

ÄLSKAR DIG!!!!! <3

2009-11-24 @ 18:51:44
URL: http://nathalieuhlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0