Inte smart att ställa diagnos på sig själv va?

Nej, men har funderat många gånger varför man är som man är i vissa lägen, känns som det inte riktigt går att rätta till fast man vill, läste om en specifik störning och kände igen mig i 8 av de 9 kriterierna, och vardagsproblematiken osv.. men kanske alla kan känna igen sig i sånt :D vad vet jag.. läskigt vad det kändes som jag dock... Idag jobbade jag på Grenen, gick jättebra, blev ju inte världens långa pass men fick ihop en del timmar iaf, nästa vecka har jag 3 jobbdagar som är inbokad, ons, tor och fre, alltid trevligt, imorgon är det danspass som gäller, någon som är på? :P Nu blir det en varm dusch för att försöka bli lite seg så kanske jag kan somna..har så svårt att få sova riktigt, kroppen är slut men huvudet går ständigt på högvarv så då går det inte att sova..men ska göra ett försök... Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0