Jobbat hårt för att bli frisk

Men tack vare att Syrran ställt upp till tusen och varit konstant med mig i 2 dagar, sovit här och hållt mig sällskap så jag inte ska bli rastlös och flänga runt för då skulle jag aldrig fått ur detta ur kroppen, nu mår jag så mycket bättre =) Det är kärlek det <3 Vi har sett film, ätit gott, sovit som några tok, haft lite SPA, så dte har varit väldigt trevligt att tillfriskna, ett tag tänkte jag så här, det skulle vara så typiskt om man drabbades av svininfluensan när man bestämt att inte ta vaccinet.... men det här gick ju bra det här =) Ska ta det lugnt även idag, vill inte ta några risker, blir träning på torsdag, ska börja litye försiktigt, har inte tränat på över 1 vecka, känns inte bra men har inte haft något val, inte så att man planerar när man blir sjuk.... Nu ska jag försöka väcka Syrran min, hon är en tvättäkta sömntuta och också en nattuggla... Ha en fin onsdag! Ni vet att det blir Mayhem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0