New Moon

Var ju på den efterlängtade biopremiären av New Moon med Syrran, åh vilken känsla, filmen höll hög klass, så bra gjorda dessa filmer, de kan verkligen fånga karaktärerna bra och skapa känslor, jag längtar redan till 3:e filmen Eclipse, får dock vänta typ ett halvår eller så.... sådan stark kärlek i filmerna... det känns i hela kroppen =)... spännande att se hur allt blir i nästa film, det var ju något lurt med slutet i denna film, men man vet ju inte vad Edward har för plan i sitt enda villkor.... :P Annars så har jag jobbat mycket denna vecka, har gått finfint det som är besvärande är min brist på sömn, huvudet mitt kan inte koppla av utan går på högvarv hela tiden, kroppen blir slut men som sgat inte huvudet så får i genomsnitt 3h sömn per natt och man behöver inte heller vara raketforskare för att förstå att det inte är bra för varken kroppen eller psyket mitt... men har provat sömntabletter och inga är ju bra... kan ju bli så när vi människor inte riktigt förstår oss på det här med sömn.... Nu ska jag städa här hemma, har knappt varit hemma denna vecka och man kan faktiskt tro att jag släppt en bomb här, såååå stökigt och grejer överallt, liten lägenhet= blir snabbt stökig eller ser ut som det iaf =) dags att agera... imorgon blir det träning och möte, sen ska jag sova hos Vedins imorgon, ska ju jobba hela söndagen så måste ta arbetsresan från dem så jag hinner i tid till jobbpasset börjar.... Ha en fin fredag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0