"Ska vi dela på Maichela"



Haha den komentaren fick jag på högstadiet av klassens clown, han var rolig han, sen hängde det där med ett tag från andra också, många helt sjukt roliga minnen har man ju ändå från skoltiden även om mycket är sånt man helst inte alls vill minnas.... jag var ju så kär i Daniel Fromell i högstadiet kommer jag ihåg, så då var min klasskompis Linda så gullig och skrev nåt hjärta på hans skåp från mig och jag fick panik så jag typ sprang dit och försökte sudda ut det hon skrivit dit, och vad händer då, jo han kommer och undrar vad sjutton jag gjorde med hans skåp =) inte så poppis och inte hade jag nåt vettigt svar, tur att man mognar med åren, ja eller det hoppas jag iaf...

Åh ännu värre, jag och Zandra var ju så kär i Arvingarna, och på badet i Kvissleby fanns en badvakt vid namn Per och han såg ut som Casper i Arvingarna och vi blev helt besatt av den badvakten, vi gick dit från skolan varje dag för att få se honom, sen tog vi reda på när han fyllde år, spelade in ett kasettband med massa låtar, tror det var låtar av Arvingarna *asgarvar*, köpte en ros och lämnade det utanför hans ytterdörr och ringde på och sprang bort en bit där ifrån, sen kikade vi fram från någon buske och såg hur han undrande tittade sig omkring och tog upp vårt paket, gick in, sen hörde vi hur han spelade upp bandet... sen öppnade han ytterdörren och han log och skrek ut ett tack.... men fy vad sjutton har jag hittat på för tok i min ungdoms dagar :P sanslöst patetisk...

Idag har jag jobbat iaf, har gått superbra, känns bra att komma hem efter en lyckad dag, här hemma har väl inte hänt alltför mycket mer än att jag insett att tvättkorgen är överfull och tvättberget tycks bara växa, jag borde ta bort det röda frasade nagellacket på mina fula tår eller rättare sagt på naglarna som sitter på mina fula tår, jag har börjat fått datanacke som faktiskt värker och skulle behöva tvättäkta massage..jag inser att jag har 4 underbara katte rmed helt olika personligheter som både kan få mig totalförälskad och i nästa sekund bli helt tokig på deras knäppa egenheter, men mest framkallar de bara kärlek, de är bedårande skapelser "mina bebisar"...

Bebisen min
Maloues så klart, mitt hjärta

Mitt lilla gohjärta, kan inte bli annat än kär i henne...

Lillbjörnen min <3

Nej nu ska jag lyssna på Melissa Horn och en av hennes låtar " Till Hiva", grymt bra tjej alltså...
Jobbar imorgon på dagen, kvällen komme rinnehålle lite olika saker men bland annat danspasset, en av mina favvopass =)

CU but don´t wanna be you ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0