Sömnlösheten sabbar min vardag

Ja så är det, det är så sjukt att inte få sova normalt, hjärnan går ständigt på högvarv och det värsta är att jag inte vet hur jag ska få den att slappna av, de få gånger jag lyckas somna vid 23 så vaknar jag med hjärtklappning 01:37, det har alltså hänt flera nätter, när jag somnar så "tidigt" så slår det inte fel att jag vaknar så och då har jag kollat på mobilen och den står som alltid på 01:37, nog för att min slmn varit knepig de sista åren, men det här är helt sjukt jobbigt, kroppen är trött men huvudet är piggelin, har provat massa olika saker men det funkar inte...får prova ett tag till annars blir det besök till doktorn...

Ikväll har jag jobbat med Ulrika på Roten, har gått jättebra och varit riktigt roligt =) så långt mellan gångerna jag är där, är mest på Grenen men jag klagar inte över det, trivs ju på alla ställen faktiskt =) just det ja, fick se en ultraljudsbild på en bebis idag, hur fantastiskt som helst =) .... undrar om man någon dag får uppleva det där själv...

Var in en snabbis på stan idag innan bussen gick till jobbet, köpte ett träningslinne, hur snyggt som helst och bra pris, man vill ju se lite hyfsad ut när man tränar :P fåfäng, ja lite kanske....

Min gulliga moster ringde och frågade om det fanns något hon kunde hjälpa mig med när det gäller min sömn och kom med massa olika tips som jag kunde prova, så sött så att hon läst min blogg och blev orolig för min sömnlöshet och ringde direkt =) det är kärlek det!!!

Nu ska jag ropa in Malle och Diva, tror inte de vill sova ute när det regnar.... kan inte vi få lite sol imorgon, snälla!!!

Tack och godnatt!!!

...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0