Unanswered Prayers

" Sometimes I thank God for unanswered prayers
Remember when you're talkin' to the man upstairs
That just because he may not answer doesn't mean he don't care
Some of God's greatest gifts are unanswered "

Denna vecka har inneburit mycket jobb, vilket är bra, men med tanke på min knäppa sömnlöshet så är jag sjukt trött men som en man som vet vad han pratar om sa, att det är som tröttheten är inkapslad, det finns en oerhörd trötthet men den kan inte komma till uttryck när hjärnan går på högvarv konstant, igår sov jag hos mor och fick ett sömnpiller, fick en liten "hallis" innan jag somnade, såg en typ seriefigurs aktig filur som var en bågskytt, hahaha jag kan gärna se en hel bågskytteklubb om jag får sova som folk...  fick verkligen sova natten till idag och det var en sådan skön och ovan känsla, jag minns att jag tänkte så här imorse, är det så här det känns att få sova en hel natt??
Får se hur det löser sig med sömn framöver, annars blir det doktorn igen...

Är besviken att jag missade mötet i lördags, ville så gärna höra det talet, men jobbade som sagt, men får ju gå på möte på tisdag och på lördag veckan som kommer så får passa på att njuta då och dra åt mig all andlig föda =)
Hörde även sist på mötet att jag var på väg att få spontanbesök efter deras tjänst, men tyvärr var jag inte hemma, hade gärna bjudit dem på fika annars och visat min lägenhet =) (även om den är visad på ca 1 minut =) )

Ska försöka att dra ihop något festmys snart =) vore kul... nu ska jag gå och sjunga Singstar, all by myself faktiskt =) rätt kul det!!!

Ha en fin Söndag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0