Vilka fina dagar jag fått

de senaste dagran har varit hur härliga som helst, är inte helt frisk efter dunderförkylningen, men har haft det riktigt givande, kanske man uppskattar allt så mycket mer när man fått varit isolerad i sitt eget hem i flera dagar, som tur är har jag haft Syrran son sällskap som halft bor här, hon har egen nyckel och öppnar alltid dörren med att säga "- Honey I´m home!!!" då säger jag "-Neeeej" med en röst som jag tyckte det var hur hemskt som helst men jag älskar att hon är här, trivs med hennes sällskap och konstigt nog fast vi är upp i varandra i en etta väldigt långa stunder..inga bråk..konstigt va? =) med tanke på i en 4:a hemma hos mor bråkade vi nästan konstant..måste vara luften på Trafikgatan eller nåt.... Igår var det fredagsmys med älsklingen Madelene Kycklingben, länge sedan vi träffades så det var skönt att få umgås och äta mella =) somnade en liten stund på soffan hos Vedins men tror inte det gjorde så mycket, hade sovit dåligt natten innan (ja typ jämt men men).... sen åkte jag hem och hann inte mer än vara hemma i 30 min förens Syrran ville komma bort och sova hos mig och det gjorde hon..vi såg twilight för 1000:e gången typ.... sen sov vi väldigt länge idag, så dte var bara att förbereda sig för mötet och göra sig iordning och åka dit..grymt bra möte och Vesleper hade ett tal med tryck i, jag gillade verkligen det talet, om var människor söker lycka, vart det leder, exempel från Bibeln, om hoppet för framtiden, vad som krävs, ja det hade allt, lätt att hänga med, en röd tråd genom allt... jag tycker det är fantastiskt med alla dessa tal som man får höra... Efter mötet hämtade Madde mig, vi åkte hem till mig en snabbis, sen ringde Jacob och frågade om vi skulle hänga med på bowlingen och det gjorde vi, blev grymt kul, riktigt lyckat, Nazlie och Madde var ju grymma, själv var jag sämst men hade så kul så det kvittar, nu är jag hemma igen hos mig och myser med Syrran, så godnatt får jag väl säga, hoppas ni får sova gott!!! Predikaren 12: 13, 14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0