" Blyg i blöjan "

Har inte haft riktigt ork eller tid att blogga på ett tag så det känns skönt att hinna en liten sväng =) vad har då hänt sen sist? *Kretsmötet var ju 24-25/10, helt underbart, givande, uppbyggande, skapade många fina känslor, gav en hel del skratt(s) och trevlig gemenskap, handlade om att skydda sin andlighet, Helt klart BÄST!!!! *Jobb, har blivit lite mindre av den varan, men får dock så jag klarar mig, bara så jobbigt att inte ha någon trygghet, aldrig veta från månad till månad hur många timmar man får ihop, inte kunna planera för man ska försöka vara tillgänglig, men trivs verkligen på Granis så jag vill vara kvar där.... *Är totalkär i min lägenhet, i Alnö, i min tillvaro att ha mitt eget, mina älskade katter, att kunna känna mig vuxen igen,kunna bjuda hem folk till mig, till mitt hem... *Varit ute på partyn, haft jättekul, blev dock lite väl lite dans men mycket musik som jag älskar, behöver lite kul i vardagen också, så det känns trevligt!!! *Regelbunden igen på mötena vilket känns otroligt bra, har varit jobbigt att försöka få allt att fungera och känna att det viktigaste inte alltid kommit i första hand... * Umgåtts mycket med nära och kära, har blivit många skratt, nyligt har Moster Ann-Cha och kusin Linus varit här på besök, blev många skratt och därifrån kom mitt citat "blyg i blöjan", jag skulle säga till min kusin varför min katt Alice är blyg i början men sa istället "blyg i blöjan" gissa om vi började tokskratta, ibland undrar jag om jag drabbats av en lättare afasi... *Tränar bra vilket ger mig enormt mycket, mer energi, bättre kropp mm.... Ja det var en liten uppdatering Senaste köpen är: *Kamera, en rosa också =) *Navelpiercing *örhängen *Klänning Bra köp, bra priser, nöjd helt enkelt...äntligen kan jag knäppa kort... Har skickat mitt andra brev till Pappa också.. Sen är jag sjukt förtjust i "Jerry" reklamen.."-Du får inte skylla på paktikanten!!!" HAHAHAHAHA det är såååååå roligt Näe nu ska jag fixa ansiktsmasken, sen blir det sängen, ska jobba på stammen för första gången imorgon, en aning nervös... Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0