Den som sa " att smärta är en högre form av njutning" skulle jag vilja ha ett allvarligt snack med....

Min kropp gör seriöst ont från topp till tå, en del är självförvållat annat som jag inte kunnat påverka, igår började jag känna att nacken var lite stel men tänkte att jag bara kanske sovit konstigt, så igår kväll tänkte jag, nu ska jag prova köra det där cirkelfyspasset vilket jag gjorde, ett tag trodde jag att jag skulle dö på plats, fy vilket hårt pass det var, som min mosters Sambo sa till henne i provhytten och storleken på kläderna hon valt inte passade.. "- Man ska inte gå på gamla meriter!".. jag kan ju säga att han blev inte poppis efter det uttalandet, hon låter honom höra det rätt ofta för faktum är att de gick till en annan affär bara för att bevisa att hon faktiskt hade samma storlek och hon hade det.. det var konstiga storlekar just i den här affären... Men nu åter tillbaka till mig, jag tog i ordentligt, kanske inte riktigt förstått mina fysiska begränsningar eller så var jag bara ovan passet. Men när jag sedan kom hem fick jag nackspärr och mensvärk som plåster på såren, kändes finfint, så ni kan tänka när jag vaknade, ONT överallt, kunde knappt ta mig ur sängen, kommer inte kunna göra många knop idag och det känns surt, hade ju bra planer för dagen, men det går inte när jag knappt kan röra mig och har ont... so this is life today! Men imorgon är en annan dag, hoppas jag!!! Kanske skriver något senare ikväll!!!! Ha en fin onsdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0