Fläskläpp=Reklam för WC-anka

Igår morse vaknade jag upp med en gigantisk fläskläpp, hade garanterat kunna göra reklam för WC-anka, dennes stand in, hur ofint som helst, men fick inge erbjudande, hade ju velat ha en slant för det lidandet... Lite senare på dagen när jag tagit itu med garderoben kom mamsen och Papi på besök, jag bjöd dem på lunch, vi satt och prata och skratta..sen hjälpte Papi mig med hallen, han satte upp tavlor och hyllor, han är så snäll så, men framför allt lång och når typ överallt, sen är han också väldigt händigt, vilket mamsen fick syn på när hon betraktade honom arbeta, hon blev helt till sig och frågade odiskret om de skulle kunna ha det som en förshow innan..ja ni vet... kul att man får höra sånt av sina föräldrar, men men jag tänker skicka psykologräkningnen till dem nästa månad =) Syrran skulle sova här igår men blev bara kvar några timmar innan något roligare dök upp, så hon stack och sov hos någon annan, hon kommer väl tillbaka snart, hoppas jag, för hon har mina nycklar, känne rmig låst, sen är hon garanterat hungrig, det är kul att kunna hjälpa till med något :P jag bara drygar mig lite så ni vet... syrran kommer få lite ångest :D Igår kväll tog jag danspasset, gick hur bra som helst, rörelserna flöt på, och svetten rann, så som det ska vara, idag blir det dock en simtur på Alnöbadet eller Simhuset som mamsen säger =) Inget möte idag eftersom det är Kretsis till helgen och ska jag inte jobba imorgon ska jag tjänsta och fika med Agnetha, ska bli mycket trevligt!! Nu ska jag ta reda på kattlådan och ropa in de stora "Möken" och Diva.... Ha en fantastisk tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0